Сервисный центр
Сервісний центр Microtron здійснює гарантійний ремонт на правах авторизованого партнера, а також платний післягарантійний ремонт.
Спеціалісти сервісного центру постійно працюють над вдосконаленням якості обслуговування споживачів. Наші висококваліфіковані інженери, які регулярно проходять навчання у представників фірм-виробників, швидко і якісно проведуть діагностику і ремонт Вашої техніки.
По брендам Acer, Asus, Epson, Dell, Pixus, Energenie, Gembird, TP-Link, Zyxel, Canon в нашому АСЦ здійснюється ремонт ноутбуків, планшетів, моніторів, мишок, роутерів, принтерів, по бренду LogicFox - блоків живлення.
По брендам X-vision, AirTies, Texet, Gazer, ColorWay, Patron, WWM, Xerox і фототехніки Olympus, Canon, Nikon, FujiFilm, JVC, General Electric, Polaroid, Agfa сервісний центр Microtron є точкою прийому гарантійної техніки.
Умови гарантійного обслуговування
Шановні клієнти! Перед відправленням (здачею) техніки для гарантійного обслуговування, прохання звернути увагу на наступне:
На всі товари, представлені на нашому сайті, поширюється офіційна гарантія сервісних центрів від виробника. Перелік авторизованих сервісних центрів Ви можете знайти на сайті виробника. Термін гарантійного обслуговування визначається сервісної політикою виробника і вказується в описі кожного товару на сайті, а також в гарантійному талоні на товар.
Підтвердженням гарантійного обслуговування є гарантійний талон, в якому вказаний гарантійний термін кожного виробу. Також в гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару і дата продажу.
01.ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Гарантія на проданий товар - це безкоштовний ремонт або заміна на аналогічний товар (у разі неможливості ремонту) протягом гарантійного терміну.
2. Термін гарантії для кожної товару вказаний в гарантійному талоні.
3. Гарантійне обслуговування товару, гарантія на який підтримується виробником, проводиться в спеціалізованих сервісних центрах (АСЦ - Авторизований Сервісний Центр). Рекламація товару проводиться відповідно до закону про захист прав споживачів.
4. Ми не надаємо гарантії на сумісність придбаного товару і товару наявного у Покупця, або придбаного ним у третіх осіб.
5. У разі, якщо на комплектуючі і складові частини товару виробником встановлені інші (менші) гарантійні терміни (або гарантія відсутня) застосовуються умови гарантії, встановлені Виробником.
02.УМОВИ ПРИЙОМУ ТОВАРУ НА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
1. Товар приймається на гарантійне обслуговування в тій же комплектності, в якій він був придбаний.
2. Разом з товаром передається заповнений гарантійний талон, чек про покупку, дані клієнта, номер телефону.
3. Товар приймається на гарантійне обслуговування на підставі заповненого супровідного листа.
03.ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
1. Гарантійне обслуговування здійснюється шляхом тестування (перевірки) заявленої несправності товару і, при підтвердженні несправності, проведенні гарантійного ремонту (обслуговування).
2. Товар, який був зданий Покупцем в гарантійний відділ, знаходиться на безкоштовному зберіганні.
3. Гарантійний ремонт проводиться в строк не більше 45 днів.
4. Видача товару з гарантійного ремонту проводиться в тій же комплектності, в якій він був прийнятий в ремонт.
5. У разі виявлення у товарі прихованих дефектів, що мали місце з вини Покупця (Користувача), цей товар підлягає поверненню без проведення гарантійного обслуговування.
04.ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДМОВИ У ПРОВЕДЕННІ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Гарантійному обслуговуванні не підлягає:
1. Товар з пошкодженнями, викликаними неналежними умовами транспортування і зберігання, неправильним підключенням, експлуатацією в позаштатному режимі або в умовах, не передбачених виробником, який має пошкодження внаслідок дії сторонніх обставин (стрибків напруги електроживлення, стихійних лих і т. д.), а також має механічні і термічні пошкодження.
2. Товар, на якому пошкоджені, переклеєні або видалені заводські серійні номери.
3. Товар зі слідами впливу і (або) попадання всередину сторонніх предметів, речовин (в тому числі пил), рідин, комах, а також мають сторонні написи.
4. Товар зі слідами несанкціонованого втручання і (або) ремонту (сліди розбирання, кустарна пайка, сліди заміни елементів і т. д.).
5. Товар, який має засоби самодіагностики, що свідчать про неналежні умови експлуатації (датчик удару на жорстких дисках і т. д.).
6. Товар, який отримав дефекти в результаті використання неякісних приладь, наявних у Покупця, або придбаних ним у третіх осіб.
7. Інтерфейсні і сполучні кабелі, витратні матеріали (картриджі, дискети, батарейки і т. д.).

Условия гарантийного обслуживания оптовых клиентов
Обмен товара надлежащего качества:
Покупатели нашего магазина имеют право на обмен товара надлежащего качества в течение четырнадцати дней с момента продажи. Обмен товара производится, если он не использовался и если сохранен его товарный вид, потребительские характеристики, пломбы, ярлыки, а также товарно-кассовый чек, выданный покупателю вместе с проданным товаром.
При этом должны быть сохранены:
- полный комплект товара;
- целостность и все компоненты упаковки;
- ярлыки;
- заводская маркировка
Ремонт компьютерной и печатной техники
Сервисный центр Microtron более 17 лет выполняет работы по ремонту и обслуживании компьютеров, ноутбуков, планшетов и печатной техники.
Почему мы?
*в случает дальнейшего ремонта у нас
Контакты сервисного центра компании Microtron
По вопросам гарантийного и послегарантийного ремонта компьютерной техники обращайтесь по адресу – г. Запорожье, ул. Победы, 96а.